جستجو

آرشيو

تماس با ما

درباره ما

صفحه نخست

 
تاريخ درج: دوشنبه، 1 خرداد 1396     
پروژه های شمال تهران ارزیابی بهداشتی،ایمنی و محیط زیست شدند

به گزارش گروه محیط زیست تهرانی نیوز؛به منظور ارتقای سطح بهداشت،ایمنی و محیط زیست در اجرای پروژه های شهری از آغاز سال جاری تا کنون بیش از 35 بازدید توسط بازرسان اداره HSE شهرداری تهران از منطقه یک انجام شد.

 

مهندس سید رضا موسوی رئیس اداره HSE ودبیرشورای هماهنگی سامانه مدیریت HSE شهرداری این منطقه با اعلام خبر فوق اظهار داشت : بازرسین HSE شهرداری تهران ،از بوستان ها ،فضاهای سبز ،آبنماها،پروژه های حمل و نقل و ترافیک ،اسکان های کارگری،سوله های بازیافت نواحی و دیگر پروژه ها بازدید و بر عملکرد HSEپیمانکاران منطقه یک نظارت کردند.

وی تصریح کرد : دراین بازدیدها الزامات HSE شامل مقررات ملی ساختمان(مباحث 1 الی 22)، رعایت بهداشت در محیط کار، استفاده از تجهیزات حفاظت فردی(PPE)،رعایت الزامات زیست‏محیطی، ایمنی کنترل ترافیک، حریق، برق، حفر چاه‏دستی و گودبرداری‏ها، نحوه مدیریت و کنترل حوادث و بحران ها ارزیابی شد.

این مقام مسئول گفت: این بازدید موجب تسریع در تامین و ارتقای ایمنی در اجرای پروژه های سطح منطقه شده و بستر مناسبی برای ارتقای سطح HSE آنها فراهم شده است.

موسوی تصریح کرد : دراین بازدیدها، مواردی از جمله جعبه کمک های اولیه، شارژ کپسول های اطفاء حریق،تابلوهای برق و سیمکشی ها و ایمنی کار با برق، بهداشت در محیط کار و بهداشت فردی و استفاده از تجهیزات حفاظت فردی مورد بازرسی قرار گرفت .

 




درج يادداشت و نظرات

نام:
  ايميل:
توضيحات: