جستجو

آرشيو

تماس با ما

درباره ما

صفحه نخست

 
تاريخ درج: دوشنبه، 1 خرداد 1396     
تا پايان شهريور 96 صورت می پذیرد؛
فاز اول ساماندهي بزرگراه شهيدچمران به اتمام مي رسد

به گزارش گروه عمران شهری تهرانی نیوز؛با هدف ساماندهي ترافيکي بزرگراه شهيد چمران فاز اول اجرايي مسير چمران جنوب به خيابان شهداي اوين تا پايان شهريور ماه 96 به بهره برداري کامل مي رسد.

 

بهمن محبوبي معاون فني و عمراني شهرداري اين منطقه با اعلام خبر فوق اظهار داشت: ساماندهي ترافيکي بزرگراه شهيد چمران در قالب اجراي  تقاطع هاي غير همسطح يمن - شهيد چمران شامل 4 دستگاه پل و دو مسير زير گذر به انضمام رمپ و لوپ هاي مربوطه است که اتمام فاز اول آن  منجر به کاهش بار ترافيکي در محدوده بزرگراه شهيد چمران و حذف نبش گره ترافيکي مسير پل پارک وي به چمران جنوب و نيز مسير چمران شمال به تقاطع هاي ولي عصر (عج) خواهد شد.

وي افزود: فاز اول اجرايي، مسير دسترسي چمران جنوب به خيابان شهداي اوين و محدوده خيابان رشيد الدين فضل اله و ميدان دانشگاه را تامين مي نمايد و از طرفي اين مسير به صورت رفت و برگشت طراحي شده است و تامين کننده مسير ساکنين شهروند در محدوده ولنجک ، درکه، زعفرانيه به سمت چمران جنوب از خيابان رشيد الدين فضل اله و ميدان دانشگاه است.

محبوبي تصريح کرد: طول کل پروژه تقاطع هاي غير همسطح يمن – شهيد چمران به مقدار 3 هزار و 560 متر و عرض متوسط 16متر شامل 4دستگاه پل و يک رمپ و يک لوپ به طول تقريبي يک هزار و 500 متر و يک روگذر و زيرگذر اتصالي به تونل کردستان به طول600 متر است.

معاون شهردار منطقه يک گفت: در فاز بعدي دو پل رفت و برگشت خ يمن(تابناک) اجرا مي شود که يک پل مسير تابناک به چمران شرق _پارک وي را تامين مي نمايد  و همچنين تونل کردستان جنوب را امکان دسترسي مي دهد و پل دوم از تونل کردستان به خيابان يمن دسترسي پيدا مي نمايد که اجراي دو مورد آخر منوط به تکميل تونل کردستان در منطقه 3 است .

وي خاطر نشان کرد: پس از اجراي تونل کردستان يک مسير زيرگذر روگذر از چمران (پارک وي) به سمت کردستان جنوب تامين خواهد شد و همچنين پروژه شامل يک رمپ و يک لوپ ديگر جهت تکميل دسترسي هاي تقاطع است.

 




درج يادداشت و نظرات

نام:
  ايميل:
توضيحات: