جستجو

آرشيو

تماس با ما

درباره ما

صفحه نخست

 
تاريخ درج: سه شنبه، 13 اسفند 1392     
پژمان جمشیدی نویسنده می‌شود

مهر: پژمان جمشیدی فوتبالیست و بازیگر از فیلم «شرف خانواده فاضل» و نقش خود در آن که یک نویسنده جدی است و دیالوگ طنز ندارد، سخن گفت.

پژمان جمشیدی درباره فیلم «شرف خانواده فاضل» که به کارگردانی پوریا جاویدی تولید شده است، گفت: این فیلم برای پخش در شبکه نمایش خانگی در نظر گرفته شده است و من در آن نقش یک نویسنده را بازی می‌کنم.

جمشیدی با اشاره به اینکه نقشی کاملا جدی در این کار دارد، بیان کرد: داستان درباره خانواده ای است که اکثر فرزندان آن تحصیلکرده هستنند ولی من به عنوان یکی از اعضای خانواده کمی با دیگران تفاوت دارم. من نقش یک نویسنده را بازی می کنم که کاملا جدی است و اینجا دیگر دیالوگ طنز ندارم.

وی که بعد از بازی در سریال «پژمان» به کارگردانی سروش صحت پیشنهادهای زیادی برای بازی در فیلم و سریال داشته است، افزود: دوست دارم کارهایم گزیده باشد، این فیلم را هم به خاطر مهراب قاسم‌خانی که فیلمنامه را نوشته است پذیرفتم.

این فوتبالیست که این روزها بیشتر فعالیت های هنری دارد درباره داستان فیلم «شرف خانواده فاضل» بیان کرد: داستان «شرف خانواده فاضل» صبح تا بعدازظهر یک روز از خانواده ای را نشان می دهد که پدرشان را دفن می کنند و من با نام امین نقش یکی از فرزندان خانواده را بازی می کنم.

داستان «شرف خانواده فاضل» به نویسندگی مهراب قاسم‌خانی درباره مرگ فاضل بزرگ، پدر یک خانواده مرفه است که با درگذشت او، اعضای خانواده گرفتار دردسرهای عجیب و غریب و ماجراهای پیش‏‌بینی نشده ‏ای می‏ شوند.

نقش فاضل بزرگ را عنایت بخشی به عهده داشته و رضا رشیدپور، ماهان عبدی و آیدا بیتی نقش دیگر فرزندان فاضل را دارند که همگی پزشک هستند. شقایق دهقان نقش همسر جمشیدی را دارد بهاره رهنما، بیژن بنفشه‏ خواه، مهتاج نجومی، حسین معلومی و رضا کریمی دیگر بازیگران اصلی فیلم هستند.

 



درج يادداشت و نظرات

نام:
  ايميل:
توضيحات: