جستجو

آرشيو

تماس با ما

درباره ما

صفحه نخست

 
تاريخ درج: دوشنبه، 19 آبان 1393     
افراط کاری رسانه ای در عملکرد شهرداری وجود ندارد

به گزارش گروه پارلمانی شهرداری نیوز،نایب رئیس شورای نظارت بر سازمان صدا و سیمای جمهوری اسلامی ایران با اشاره به نمایشگاه مطبوعات که کار خود را از روز گذشته آغاز کرده است، گفت: افراط کاری رسانه ای در عملکرد شهرداری وجود ندارد.

سید رمضان شجاعی کیاسری با اشاره به برگزاری نمایشگاه مطبوعات در تهران، گفت: اگر بخواهیم نگاهی به عملکرد شهرداری در حوزه اطلاع رسانی و روابط عمومی داشته باشیم باید گفت که افراط کاری رسانه ای در شهرداری تهران یافت نمی شود.

این نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: مجموعه های اطلاع رسانی و رسانه ای شهرداری سعی در اعمال نگاه منصفانه و بدون جهتگیری های خاص داشته اند و همواره برای تحقق این اهداف عملکردی تخصصی از خود به نمایش گذاشته اند.

نایب رئیس شورای نظارت بر سازمان صدا و سیمای جمهوری اسلامی ایران با بیان اینکه شهرداری از مهمترین نهادهای کشوری است که وظیفه فرهنگ سازی و القای فرهنگ درست بین مردم را بر عهده دارد، توضیح داد: عمده کار شهرداری فعالیت در حوزه عمرانی و شهرسازی خلاصه نمی شود و لازم است در این نهاد بحث فرهنگ سازی هم پیگیری شود که شهرداری تهران در حال حاضر به این امر رسیدگی خوبی داشته و برای تحقق آن از ابزار رسانه به خوبی استفاده کرده است.

عضو کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: ابزارهایی که شهرداری برای موضوع فرهنگسازی در دسترس دارد فرهنگسراها، مراکز اطراع رسانی و رسانه های شهرداری است که تا کنون توانسته از این ظرفیت ها به خوبی استفاده کند.




درج يادداشت و نظرات

نام:
  ايميل:
توضيحات: