جستجو

آرشيو

تماس با ما

درباره ما

صفحه نخست

 
تاريخ درج: دوشنبه، 19 آبان 1393     
بازدید از پروژه های عمرانی در دست اجرای منطقه 13

به گزارش گروه مناطق22گانه شهرداری نیوز،معاون فني و عمراني شهرداري منطقه 13 از بازديد نمایندگان اداره کل ارزیابی و عملکرد مرکز و منطقه 13 از پروژه پياده روسازي خيابان پیروزی خبر داد.

یوسفعلی دهقان در جریان این بازدید با تاکید بر تسریع در روند اجرای پروژه های عمرانی منطقه 13 گفت: این مهم به ویژه با توجه به نزدیک شدن به ایام سرد سال بسیار حائز اهمیت است.

دهقان اجرای پروژه های عمرانی در منطقه را مهم ارزیابی کرد و افزود: اساس پیش بینی و اجرای طرح های عمرانی در سطح منطقه در عرصه های مختلف، ارتقاء سطح خدمات رسانی به شهروندان است.

وی پیش بینی پروژه های عمرانی را بر اساس نیاز زندگی شهروندی خواند و عنوان کرد: اجرای طرح های عمرانی از جمله آسفالت، جدول گذاری، ترمیم آسفالت، پیاده رو سازی و اجرای طرح های فضای سبز از برنامه های مهم شهرداری منطقه 13 می باشد که با اولویت در دستور اجرا قرار می گیرد.

معاون فنی و عمرانی شهرداری منطقه 13 با تاکید بر تسریع تکمیل پروژه پیاده روسازی خیابان پیروزی، اظهارداشت: ساماندهی و اجرایی کردن این پروژه از مهمترین اولویت های کاری این حوزه است که در جریان تعریض خیابان پیروزی ، با هدف تسهیل در تردد و عبور و مرور شهروندان با قوت بسیار در حال اجرا می باشد.

گفتنی است در جریان این بازدید از روند ساخت پیاده رو ها در ضلع شمالی خیابان پیروزی از خیابان مشایخی تا خیابان پرواز و ضلع جنوبی خیابان پیروزی حدفاصل خیابان رشیدی تا ایلخان و ایلخان تا خیابان عادلی دیدن ، و مسطح سازی پیاده روها و تاکید بر همسطح سازی کوچه ها با شیب مناسب نسبت به خیابان های اصلی از دیگر دستوارت این بازدید بوده است.




درج يادداشت و نظرات

نام:
  ايميل:
توضيحات: