جستجو

آرشيو

تماس با ما

درباره ما

صفحه نخست

 
تاريخ درج: شنبه، 17 آبان 1393     
25هکتار بوستان آماده بهره برداری است

به گزارش گروه مناطق22گانه شهرداری نیوز،شهردار منطقه2 گفت: 25هکتار از محدوده رود دره اوین درکه که به فضای سبز و بوستان تبدیل شده است در آستانه بهره برداری قرار دارد.

عابد ملکی،با اعلام این خبر گفت: ما در شهرداری منطقه 2 علاوه بر ساماندهی و بهسازی رود دره فرحزاد، ساماندهی رود دره اوین-درکه را نیز در دستور کار داریم که عملیات اجرایی آن آغاز شده است.

وی با بیان اینکه رود دره اوین سومین رود دره ای است که قرار است ساماندهی شده و به بوستانی زیبا تبدیل شود، افزود: تملک املاک معارض که در محدوده محله اسلام آباد است آغاز شده و تا کنون 30 درصد پیشرفت فیزیکی داشته است.

ملکی اضافه کرد: همزمان با عملیات رفع املاک معارض ، عملیات اجرایی بوستان و فضای سبز نیز در حال انجام است و هم اکنون حدود 25 هکتار از این بوستان آماده بهره برداری است.

شهردار منطقه 2 با بیان اینکه ساماندهی رود دره اوین فرصتی تکرار‌نشدنی برای محیط‌ زیست شهری تهران است، تصریح کرد: در ساماندهی این رود دره ، حفظ فضای سبز موجود در این رود دره و جاذبه‌های طبیعی آن مورد تاکید قرار گرفته است.

به گفته ملکی با اجرای طرح مجموعه گردشگری و تفریحی رود دره اوین ، این مجموعه به یکی از بی‌بدیل‌ترین مجموعه‌های تفریحی تهران تبدیل خواهد شد.




درج يادداشت و نظرات

نام:
  ايميل:
توضيحات: