جستجو

آرشيو

تماس با ما

درباره ما

صفحه نخست

 
تاريخ درج: چهارشنبه، 14 آبان 1393     
برگزاری کارگاه آموزشی آشنایی با فرآیند ثبت نام و واگذاری آرم طرح ترافیک

به گزارش گروه حمل و نقل ترافیک شهری شهرداری نیوز، معاون آموزش سازمان حمل و نقل و ترافیک شهرداری تهران از آموزش دویست و ده نفر از مدیران و کارشناسان دفاتر خدمات الکترونیک شهر خبر داد.

شهرام جباری زادگان گفت :هدف اصلی از برگزاری این دوره از کارگاه های آموزشی آشنایی کامل مدیران ، کاربران و کارکنان دفاتر خدمات الکترونیک شهر با فرآیند ثبت نام و واگذاری آرم طرح ترافیک است.

وی در ادامه تصریح کرد:به دلیل عدم آشنایی کامل بیشتر کارکنان دفاتر خدمات الکترونیک شهر با فرآیند دریافت مدارک آرم طرح ترافیک و برای توجیه بیشتر و بهتر کاربران برای ارائه خدمات بهتر و برتر به متقاضیان دریافت آرم،دوره های آموزشی ویژه کارکنان و مدیران این دفاتر برگزار می شود.

معاون آموزش سازمان حمل و نقل و ترافیک شهرداری تهران افزود :چگونگی نحوه رسیدگی به سوالات و امور دریافت مدارک متقاضیان و ثبت و درج اطلاعات و همچنین نحوه خدمات ارائه خدمات بهتر به شهروندان از جمله مواردی است که در این دوره ها برای مدیران،کاربران و کارشناسان دفاتر خدمات الکترونیک شهری ارئه میشود.

وی در پایان گفت:امید است برگزاری  و انجام این دوره های آموزشی به ارتقاء سطح کیفی خدمات از سوی دفاتر خدمات الکترونیک شهر به شهروندان منجر شود.




درج يادداشت و نظرات

نام:
  ايميل:
توضيحات: