جستجو

آرشيو

تماس با ما

درباره ما

صفحه نخست

 
تاريخ درج: چهارشنبه، 14 آبان 1393     
پارکینگ های مکانیزه محلی احداث می شوند

به گزارش گروه مناطق 22 گانه شهرداری نیوز ،فرامرز عظیمی، شهردار منطقه 10 تهران با اعلام این خبر اظهار داشت: هم اکنون عملیات عمرانی پروژه تعریض خیابان امام خمینی(ره) به اتمام رسیده و تنها دو ملک در مسیر باقی مانده است که در حال رفع این دو معارض هستیم.

وی با بیان اینکه یکی از ملک ها در مرحله کارشناسی برای قیمت گذاری است، افزود: یکی دیگر از املاک معارض در تقاطع خیابان خوش و امام خمینی قرار دارد که در مرحله اجرای ماده 9 است.

عظیمی با اشاره به اینکه این دو پلاک عرضی در حدود 20 متر دارند، تصریح کرد: اگر این دو ملک تملک شود پروژه به طور صد در صدی به اتمام می رسد.

شهردار منطقه 10 در خصوص ساخت پارکینگ های مکانیزه در سطح منطقه نیز به خبرنگار شهرنوشت گفت: در حال حاضر ساخت پارکینگ از جمله برنامه های در دستور کار شهرداری منطقه 10 است. بر اساس مطالعاتی که داشتیم به این نتیجه رسیدیم که ساخت پارکینگ های مکانیزه در سطح وسیع کارایی زیادی در منطقه ندارد.

به عبارتی پارکینگ های محلی سرویس بهتری به شهروندان ارائه می دهند. بنابراین ساخت پارکینگ های مکانیزه در زمین های 60 تا 70 متری در دستور کار ماست و هم اکنون حدود 10 پارکینگ به این شکل در حال ساخت است.

وی در ادامه با بیان اینکه بخش خصوصی در این زمینه وارد عمل شده است، افزود: تمام مکان هایی که امکان ساخت پارکینگ در آنها وجود دارد شناسایی شده و با همکاری خوب اهالی محل این پروژه ها در حال اجراست.




درج يادداشت و نظرات

نام:
  ايميل:
توضيحات: