جستجو

آرشيو

تماس با ما

درباره ما

صفحه نخست

 


به گزارش گروه حمل و نقل و ترافیک شهری تهرانی نیوز، مدیرعامل سازمان حمل و نقل و ترافیک شهر تهران، از تمامی دانشگاه‌های دولتی دارای گرایش‌های حمل‌ و نقل یا راه و ترابری دعوت کرد تا در مطالعات بازنگری محدوده‌های ترافیکی شهر تهران مشارکت کنند.

به گزارش گروه حمل و نقل و ترافیک شهری تهرانی نیوز،معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری تهران، گفت: اقدامات توسعه‌ای شبکه متروی پایتخت که منجر به افتتاح ۱۹ ایستگاه و شروع عملیات اجرایی دو خط جدید در مدت زمان ۳۱ ماه گذشته شده است، همچنان با قوت در سال جدید ادامه پیدا خواهد کرد و شهروندان تهرانی اخبار خوشایند متعددی در این زمینه خواهند شنید.

به گزارش گروه حمل و نقل و ترافیک شهری تهرانی نیوز، آیین تکریم و معارفه مدیران عامل شرکت «راه آهن شهری تهران و حومه (مترو)» و شرکت «بهره‌برداری راه آهن شهری تهران و حومه» با حضور محسن هرمزی، معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری تهران برگزار شد.

به گزارش گروه حمل و نقل و ترافیک شهری تهرانی نیوز، معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری تهران گفت: خط ۸ مترو تهران یکی از چهار خط جدید شبکه حمل و نقل ریلی پایتخت به حساب می‌آید که از محدوده مسعودیه در منطقه ۱۵ آغاز و تا ایستگاه سرسبز در مرز مناطق ۴ و ۸ ادامه خواهد یافت.

به گزارش تهرانی نیوز، با حکم مدیرعامل گروه خودروسازی سایپا مهدی صادقی به سمت مدیرعاملی شرکت زامیاد منصوب شد.

به گزارش گروه حمل و نقل و ترافیک تهرانی نیوز، اولین جلسه کمیته تخصصی بهینه‌سازی عملکرد تقاطع‌های پایتخت با حضور مدیرعامل شرکت کنترل ترافیک، معاون مطالعات سازمان حمل و نقل و ترافیک و معاون اداره کل حمل و نقل عمومی و امور مناطق شهرداری تهران برگزار شد.

به گزارش گزوه حمل و نقل و ترافیک شهری تهرانی نیوز، معاون فنی سازمان حمل و نقل و ترافیک شهرداری تهران در مورد آخرین وضعیت دیوارهای صوتی در سطح معابر توضیحاتی ارائه کرد.

به گزارش گروه حمل و نقل و ترافیک شهری تهرانی نیوز، معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری تهران گفت: ارائه ۴۰ هزار دستگاه تاکسی برقی از سوی وزارت صمت برای ۹ خودروساز تکلیف شده است. این تاکسی ها با تعرفه یک درصد وارد می‌شود و شرکت‌ها موظف هستند این خودروها را در تهران رونمایی کنند.

به گزارش گروه حمل و نقل و ترافیک شهری تهرانی نیوز، مدیرکل دفتر حمل و نقل و دبیر شورای عالی هماهنگی ترافیک شهرهای کشور گفت: برقی سازی در ابعاد انبوه بر روی آلودگی زیست محیطی تأثیر دارد.

به گزارش گروه حمل و نقل و ترافیک شهری تهرانی نیوز، معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری تهران درباره خطوطی که ۱۹۸ تاکسی برقی‌ جدید پایتخت به کار گرفته می‌شوند، توضیحاتی ارائه داد.

به گزارش گروه حمل و نقل و ترافیک شهری تهرانی نیوز، معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری تهران با تأکید بر لزوم همکاری و هم‌افزایی بیش از پیش مدیریت انتظامی و مدیریت شهری برای خدمت به شهروندان و حفظ جان آنها، گفت: حفظ جان تک تک شهروندان برای ما مهم و ارزشمند است و لذا با همکاری پلیس راهور، یک برنامه جدید عملیاتی برای کاهش تصادفات رانندگی به ویژه تصادفات شدید منجر به فوت را تهیه و تدوین خواهیم کرد.

به گزارش گروه حمل و نقل و ترافیک شهری تهرانی نیوز، معاون فنی سازمان حمل و نقل و ترافیک شهرداری تهران با بیان اینکه ساخت هر مترمربع دیوارصوتی بین ۱۰ تا ۱۲ میلیون تومان هزینه دارد، گفت: بعضا در هنگام آتش سوزی و یا حوادث به قسمت‌هایی از این دیوارهای صوتی آسیب می‌رسد و باید مرتبا مورد نگهداشت قرار گیرند.

به گزارش گروه حمل و نقل و ترافیک شهری تهرانی نیوز، معاون حمل‌ونقل و ترافیک شهرداری تهران از آمادگی شهرداری تهران برای انتقال پلتفرم واگن ملی به شهرداری سایر کلانشهرهای کشور خبر داد.

به گزارش گروه حمل و نقل و ترافیک شهری تهرانی نیوز،معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری تهران از خدمت رسانی رایگان مترو پرند در هفته اول بهره برداری خبر داد.

به گزارش گروه حمل و نقل و ترافیک شهری تهرانی نیوز، معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری تهران در شرایطی که تا ساعاتی دیگر، کلان‌پروژه متروی پرند با حضور رئیس جمهوری افتتاح می‌شود، جدیدترین اطلاعاتِ دست‌آورد مدیریت شهری پایتخت را تشریح کرد.

به گزارش گروه حمل و نقل و ترافیک شهری تهرانی نیوز، معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری تهران گفت: امروزه ترامواهای چرخ لاستیکی در دنیا مورد استفاده است که در سفر چین هم از این ترامواها تحت عنوان (ART) بازدید کردیم که شاید از این مدل چرخ‌دار برای تهران نیز استفاده شود.

به گزارش گروه حمل و نقل و ترافیک شهری تهرانی نیوز، معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری تهران با اعلام اینکه بیش از ده سال است که دنیا به سمت برقی‌سازی ناوگان حمل و نقل عمومی رفته است، گفت: تجربیات جهانی نشان داده که برقی‌سازی ناوگان در کاهش آلودگی هوای شهرها بسیار مؤثر بوده و معمولا از این اقدام به‌ عنوان یکی از راهکارهای اصلی کاهش آلودگی هوا نام می‌برند.

به گزارش تهرانی نیوز، رئیس پلیس راه گیلان از استقرار ۶۵ تیم گشتی پلیس راه در محورهای مهم کوهستانی و برفگیر استان همچنین محورهای جلگه ای پر تردد و مهم خبر داد و تصریح کرد: ۳۰۰ نفر از همکاران پلیس راه استان در طرح امسال حضور دارند

به گزارش تهرانی نیوز، رئیس پلیس راهور فراجا با اشاره به آغاز طرح زمستانه از ۱۵ آذرماه گفت: ۷۵ هزار نیروی انتظامی، امدادی چه در حوزه شهری و برون شهری به طور آماده باش خواهند بود.

به گزارش تهرانی نیوز، معاون حمل و نقل راه و که امروز به ریاست رئیس پلیس راهور فراجا و با حضور نمایندگانی از سازمان مدیریت بحران، وزارت بهداشت و درمان، سازمان راهداری، بیمه مرکزی، جمعیت هلال احمر، سازمان هواشناسی و... در شهرک ازمایش برگزار شد با اشاره به افزایش شمار تلفات جاده‌ای گفت: متاسفانه سال گذشته شاهد افزایش تصادفات و تلفات جاده‌ای بودیم که باید کاهش یابد و این تکلیف همه نهادها است.